poniedziałek, 30 czerwca 2014

Jagodowo - kokosowy pudding chia


Muszę przyznać, że chia jest moim ostatnim odkryciem :) o zaletach tych nasion pisałam Wam przy okazji malinowo-czekoladowego puddingu <klik> Najbardziej podoba mi się to, że ich przygotowanie zajmuje mi chwilę, wkładam do lodówki na noc i rano śniadanie gotowe:) Ponieważ sezon na jagody właśnie trwa, więc postanowiłam przygotować pudding z ich udziałem. Zamiast mleka tradycyjnego użyłam mleka kokosowego. Wyszło pyszne połączenie:) polecam!

Składniki na 2 porcje:
  • 400 ml mleczka kokosowego
  • 1/2 szklanki jagód
  • 4 łyżki nasion chia (szałwii hiszpańskiej)
  • 1 łyżka syropu z agawy 
Do ozdoby:
  • wiórki kokosowe
  • jagody

Jagody włożyć do blendera. Dodać mleczko kokosowe i syrop z agawy, zmiksować. Przelać do miseczki. Wsypać nasionka chia. Dokładnie wymieszać, żeby wszystkie nasionka zostały pokryte płynem. Odstawić do lodówki na noc. Rano wymieszać. Przełożyć do szklanek. Udekorować wiórkami kokosowymi i jagodami. Zdrowe, pyszne śniadanie gotowe :)



11 komentarzy:

  1. Świetny! Śliczny kolor, wygląda fantastycznie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    teenkitchen-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smacznie wygląda. Nie spotkałam się jeszcze z czymś takim.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wygląda ale obawiam się jaki jest smak tych nasion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz się przekonać ;) dla mnie ich smak jest neutralny

      Usuń
  4. muszę kupić te nasiona, tak mnie korcą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Deser wyglada fantastycznie. Sama używam chia praktycznie codziennie i bardzo je polecam. Od paru lat mieszkam w UK i niestety tu jakos ciezko dostać czarna jagode, takiego mam smaka na nie teraz. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda... ale zawsze możesz wypróbować z innymi dostępnymi owocami :) pozdrawiam

      Usuń
    2. No nic pomarze sobie dalej o jagodach. Ja chia seeds tez uzywam do dzemow, super zageszczacz ( tylko ze ja nie pasteryzuje, robie z dnia na dzien).

      Usuń
  6. wygląda rewelacyjne, ciągle nie przekonałam się do chia, ale widze, ze mnie namawiasz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...