środa, 19 lutego 2014

Koktajl jagodowo-bananowy z kefirem


W zamrażalniku znalazłam zamrożone jagody i postanowiłam zrobić z niego pyszny koktajl. Już raz proponowałam Wam koktajl jagodowo-banannowy <klik>, który cieszy się dużym powodzeniem i jest najczęściej oglądam postem na moim blogu. Tamten był na bazie jogurtu naturalnego, z dodatkiem malin i soku z pomarańczy. Ten ma mniej składników, ale jest równie pyszny. Polecam!

Składniki na 2-3 porcje:
  • 1/2 szklanki mrożonych/świeżych jagód
  • 2 banany
  • ok. 400 g kefiru
  • 2 łyżki cukru (lub do smaku)

Jagody rozmrozić. Banany obrać ze skórki, pokroić. Wszystkie składniki umieścić w blenderze i zmiksować. Smacznego)



3 komentarze:

  1. ŚWIETNIE wygląda podany w kieliszkach, też tak lubię. Pytanie - gdzie kupiłaś takie słomki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomki kupiłam na stronie www.scandiloft.pl, Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Aż zatęskniło mi się za latem..piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...